El vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, continua amb la ronda de reunions amb associacions d'empresaris del sector turístic per a atendre les seues demandes i tindre-les en compte en el full de ruta de les actuacions promocionals 2025-2026.
La Diputació de Castelló seguix el seu full de ruta per a fer partícips a les entitats empresarials de la seua estratègia de màrqueting turístic.
El vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, continua amb la ronda de reunions amb associacions d'empresaris del sector turístic per a escoltar i atendre les seues demandes i tindre-les en compte en el full de ruta de les actuacions promocionals 2025-2026.
El vicepresident provincial ha traslladat a representants d’Ashotur la importància d'unir sinergies en l'elaboració del pla de màrqueting turístic de la Diputació, “un document de treball viu, obert a la participació i suggeriments de tots els actors d'este sector”.
Estes reunions perseguixen l'objectiu comú de “sumar més turistes a la província, més repercussió econòmica a la nostra província i continuar apostant per la desestacionalització perquè la nostra província siga destinació turística els 365 dies de l'any”, ha afegit Andrés Martínez.