Anar a la Web de la Diputació de Castelló

El Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló promociona la província en el mercat del nord d’Espanya amb la seua participació en la Fira de Turisme Navartur

El Patronat de Turisme de la Diputació de Castelló promociona la província en el mercat del nord d’Espanya amb la seua participació en la Fira de Turisme Navartur
21 de Febrer de 2025

Pamplona acull fins al diumenge una nova edició de la Fira Internacional de Turisme Reyno de Navarra. “Esta fira ens permet establir aliances estratègiques i continuar posicionant-nos com una destinació turística d'excel·lència”, destaca el vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez.

El Patronat de Turisme de la Diputació Provincial de Castelló promociona la província en el mercat del nord d’Espanya amb la seua participació en Navartur, la Fira Internacional de Turisme Reyno de Navarra, que se celebra des d’este divendres i fins al diumenge a Pamplona.

“Esta fira ens permet establir aliances estratègiques i continuar posicionant-nos com una destinació turística d'excel·lència”, ha destacat el vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, qui ha afegit que “la nostra província és un destí únic, és dinamisme, un gran aparador, és una terra d'oportunitats”.

“La província de Castelló és un destí que és atractiu no sols a l'estiu, sinó durant els 365 dies de l'any i hem vingut a Pamplona a defendre les fortaleses turístiques dels nostres 135 municipis i mostrar al món les mil oportunitats que té la nostra terra, des de la costa fins a l'interior”, ha manifestat Andrés Martínez durant la seua visita a Navartur.

Així doncs, en l'estand de la província seran presents durant els tres dies de la fira tècnics dels municipis d'Altura, Benicarló, Onda, Orpesa, Peníscola, Castelló de la Plana i Segorbe. Tots ells, oferiran al públic navarrés, que any rere any s'acosta a l'estand de Castelló, la millor informació dels productes i destins dels seus municipis i del conjunt de la província.

A més, en esta edició també participa el consorci Gestor Pacte Territorial per l'Ocupació a la Plana Baixa, el qual donarà a conéixer la diversitat i la riquesa dels deu municipis de la Plana Baixa que formen part d'esta marca, Castelló Sud, des dels paisatges de muntanya fins a la mar, recorrent els enclavaments històrics, les zones de la marjal i els camps de cultius.

En este sentit, el vicepresident Andrés Martínez ha indicat que “Castelló oferix una infinitat d'opcions per al turista que busca experiències en un entorn de naturalesa, tradicions i costums, amb un patrimoni cultural únic i una gastronomia que posseïx segell propi, que convida al visitant a descobrir cada racó d'esta meravellosa terra i fer-ho, a més, a través de múltiples experiències”.

Cada un dels 135 municipis que conformen la província de Castelló oferixen una gran varietat d'activitats al llarg de l'any, per la qual cosa el diputat de Turisme ha posat l'accent en la importància d'acudir a estes cites de la mà dels ajuntaments, ja que, tal com ha assenyalat Martínez és “una oportunitat única per a donar a conéixer l'oferta turística de la nostra terra”.

Al respecte, el vicepresident de la Diputació de Castelló ha posat en manifest l'aposta “decidida” de l'equip de Govern Provincial pel turisme i ha recordat que “per al present exercici, s'ha incrementat un 48% el pressupost del Patronat Provincial de Turisme, aconseguint els 10,9 milions d'euros”. Una xifra econòmica que posa en manifest el compromís de la institució provincial per a “atraure més turistes, internacionalitzar Castelló, desestacionalitzar el turisme i potenciar un turisme de qualitat i salut”, ha subratllat Andrés Martínez.

“I per a aconseguir estos objectius, és molt important la promoció que hem vingut fer a Pamplona, perquè la gent conega Castelló i vinga a descobrir les seues meravelles, tot el que oferix el nostre territori”, ha afegit el diputat de Turisme.

Cal ressaltar que l'Estratègia Turística Provincial per a este 2025 versa entorn a cinc productes turístics; el cicloturisme sota la marca Castelló Cycling, la gastronomia sota la marca Castelló Ruta de Sabor, el programa de viatges per a majors Castelló Sènior, els festivals de música sota la marca Castelló Terra de Festivals; i els encants de la província en la pantalla amb Castelló Terra de Cinema.

No trobes el que busques?

Prova amb el nostre buscador